fredag, juli 07, 2006

Ber om tålamod

Jag vet inte om det finns folk som följer den här bloggen. Som återkommer för att se vad som hänt sedan sist. Om ni finns, bare with me please. Jag orkar inte/kan inte/hinner inte uppdatera med nya texter varje dag. Framför allt inte nu under semestern. Och även om tiden och orken fanns skulle jag inte hitta på något vettigt att säga varje dag.

Så er, som tycker det är värt att återkomma, ber jag om tålamod. Jag kommer att skriva, kommer att uppdatera, så fort det bara funkar. Jag kommer inte att sluta även om det dröjer dagar mellan inläggen.
Skulle jag välja att lägga ner så kommer jag att meddela det i förväg.

Må era stjärtar hålla formen.

Andreas

2 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Jag är här och läser!

5:26 em  
Blogger Gagga said...

Och jag så klart :) Jag uppdaterar själv bara när jag känner för det.
Eller har tid. Nu kör jag hööööö, svettigt så man kan dööööö...

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home