onsdag, april 23, 2008

Med anledning av...

... att den här bloggen nämndes på radio i dag, vill jag försöka förekomma er och be om ursäkt för att den är så fruktansvärt ouppdaterad. Jag tycker om att blogga, men jag vill ha kvalitet på det som står här och jag insåg att jag inte skulle hinna/orka med det utan att det gick ut över mitt andra skrivande. Och hur gärna jag än skulle vilja kommunicera med er här så är boken jag jobbar på ännu viktigare. Just nu.

Är ni nyfikna, glid omkring här ett tag, förhoppningsvis finns det gamla inlägg som kan ge något. Eller besök min hemsida (länk här intill), läs någon av böckerna on-line (eller via pdf) gratis, eller skicka ett mail till mig. Det gör mig lika glad varje gång. Eller, om ni vill slå på stort, be bokhandeln ta hem någon av böckerna (om de inte har den) eller beställ på www.books-on-demand.com. Eller så kan man låna dem på biblioteket (förvånansvärt många har åtminstone Jungfrukammaren). Leve biblan!

Det är vår, släpp kärleken loss!