söndag, september 17, 2006

Trängsel

Paus.

Jag vill så mycket men orkar inte, kan inte. För mycket som trängs: familj, jobb, bok. Kan inte hålla den frekvens här som jag skulle vilja, som jag måste för att det ska bli något; vara meningsfullt för andra att söka sig hit. Jag måste prioritera. Jag lägger inte ner, inte än, men räkna inte med kontinuerliga uppdateringar här. Att säga så när det gäller en blogg är väl samma sak som blogg-självmord, men så är det.

Reser bort i morgon på en veckas skrivarresa,
förväntar mig mycket av den. Bara jag och orden. Tiden och orden, mer behövs inte. Men det är så svårt att få ha dem ifred.

Hoppas ni alla har det bra.

Andreas

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad tråkigt om du slutar!

men jag förstår precis vad du menar. Det ÄR mycket! Man får inte i hop allt.

8:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home